smile

smile is "sedekah".. smile is "sunnah Rasulallah".. i am smiling ^^... are you...??

Gwiyomi *la sangat :p

assalamualaikum..

k.

seriously, semua orang mau story sal benda ni kan...

pada mulanya....

"HUH!! what the hell is this???????!!"

*sambil tengok video gwiyomi*

agak terkejut hanya kerana melihat ranking video yang meningkat sangat,....

gile popule...


tapi..

yang ni jugak yang aku tertarik...




haaa....

ini baru betul gwiyomi...



*patung di belakang tu*

adios!
**

Hari Jubah Aku Pula..... !!

Assalamualaikum...

so, hari tu aku ada cerita pasal Hari Jubah MatLuthfi kan...

syukur Alhamdulillah.. kami diberi peluang...

hah! ni hari jubah aku pula.....

baru datang.. kumpul ramai2..


rindu semua...

jubah aku buat masalah!! grrrr!
yang sampaikan patutnya ustaz batik meroon tu... dgn murah hati beliau suruh abah aku yang sampaikan... 
(ni, kalau yang ndatau tu abah aku.. mesti rasa pelik punya...)



kami ngan sijil!! n Jubah... ^^

menyemak la pula surang tuu...

peace!!

hujan!! hujan!!

bakal2 ustaz insyaallah..

kami lagi! with jejaka penyibuk.. haha

kami gembira!!
wow!!

ala.....
diploma je poun.......!

tapi...

suka hati orang la nak buat post...

haha..

matluthfi lagi...

adios!! ^^


Hari Jubah Dia..

Assalamualaikum...

hehe, mau kongsi vlogger paling Best pernah aku tengok...

tak lain tak bukan, Matluthfi!! *Applause*


berapa banyak da ko curi hati orang


mustahil ada orang yang nda kenal dia ni kan..

so...

hari jubah dia dah tibaaaa!!




oleh kerana aku jadi cekgu budak2 tadikaa...

to MatLuthfi : "awak suka saye tak??"

Adios! ^.^

This is why...

Assalamualaikum...

so, ni sebabnya aku MIA selama 3 bulan berturut-turut...

seriously...












semua comel...

dalam gambar iya.. luar gambar pun iya.. tapi nakal dorang ni bleh melampaui tahap kesabaran aku juga...

pa2 pun, moga membesar jadi anak yang soleh dan solehah..

May Allah Bless ^.^

adios!

Mana?? Mana??

Assalamualaikum w.b.t

agak lama jugak aku nda tengok2 blog usang aku ni...  almaklumlah.. orang da mula kerja.. sibuk ja memanjang... dah la hantar ntah ceruk mana....

cecece... tolong la orang.. mcm berkerjaya sangat.. puih!

nda la.. sebenarnya, setelah tamatnya zaman sekolah menengah aku tahun lepas, aku terus bercadang cari kerja.. nda tahan aku duduk rumah lama sangat.. plus lagi nda buat apa2.. makan tidur on9 ja.. nda kuasa aku..

soooo...

dapat la kerja jadi guru tadika sementara... yay!! weekdays aku tinggal d rumah yang disediakan.. weekend aku balik... buzy punya buzy, ndala sempat2 update blog..

tu yang nampak bukan main usang lagi!!

lagi, tempat aku kerja tu bukan main daif teknologi dia.. tv tiada.. radio tiada.. internet? harap! sampai berita Pencerobohan lahad datu tu kitaorang ndatau kalau nda balik rumah.... tu la lebih kurang macam certain ceruk tuu..

so, I'm Home!